امروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان مباحث قابل تامل جوامع است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است.
میزان رضایت مندی مشتریان ما در این زمینه با شرکت های مطرح اروپایی و ژاپنی قابل قیاس می باشد.
در همین راستا مجموعه اکوسرویس وظیفه دارد در اسرع وقت، با دقت و مشتری مداری که لازمه کار خدماتی است به مشتریان خود پاسخگو باشد. اکو سرویس با داشتن ده ها نفراز مهندسین ، متخصصین و تکنسین های مجرب آرامش مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و می کوشد همواره بهترین شرکت خدمات رسان حوزه سیستم های اتوماسیون وساختمانی در ایران باشد. مجموعه اکو سرویس مفتخر است به آگاهی برساند جهت رفاه حال مشتریان محترم ، روشهای مختلفی را جهت پیگیری خدمات و رضایت مشتریان فرا روی آنان قرار داده است.