۲.خواهشمندیم به منظورسرعت بخشیدن فرآیند بررسی دستگاه معیوب، در صورت ارسال پستی و یا تحویل محصول خود به واحد گارانتی، نقص یا ایراد دستگاه به صورت دقیق و مکتوب ذکر گردد، تا متخصصان فنی ما بتوانند تستهای مربوطه را سریعتر انجام داده و نتیجه را به اطلاع شما مشتریان عزیز برسانند.
۳.گارانتی تعویض برای هر محصول فقط و فقط ، تنها یکبار انجام می پذیرد.
۴. در صورتیکه مایل به استفاده از خدمات تعمیر واحد گارانتی با پرداخت هزینه شخصی هستید، پس از ارسال دستگاه خود و اعلام دقیق مورد خرابی دستگاه، کارشناسان فنی نسبت به تست دستگاه اقدام نموده و پس از برآورد هزینه تعمیر، آن را به شما اطلاعرسانی خواهند نمود که در صورت موافقت فرآیند تعمیر دستگاه آغاز خواهد شد.
(تبصره)– تعیین هزینه تعمیرات قبل از مبادرت به تعمیر آن امکان پذیر نمی باشد، اما در صورتی که هزینه تعمیرات بیشتر از حد معمول باشد، هماهنگی های لازم با مالک کالا انجام خواهد شد.
۵. قبول تعمیر کالا به معنی قبول گارانتی کالا نیست، چرا که تاریخ انقضاء گارانتی و قیود تعیین شده درآن، تعیین کننده است.
۶. انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
۷. ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.
۸. شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا پیشنهاد می شود همواره و بخصوص پیش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.